Lirik Lagu Sudah Cukup Sudah – Nirwana Band

in nirwana band


Lirik Lagu Sudah Cukup Sudah – Nirwana Band

Inikah caramu membalas cintaku
Kau nodai cinta yang ku beri
Inikah caramu membalas sayangku
Kau lukai sayangku untukmu

Teganya kau menari diatas tangisanku
Kau permainkan ku sesuka hatimu

Sudah cukup cukup sudah
Cukup sampai disini saja
Daripada hati gelisah
Cintaku kau balas dengan dusta

Sudah cukup cukup sudah
Cukup sampai disini saja
Daripada batin terseksa
Lebih baik ku pergi saja

T’lah berulangkali ku coba mengalah
Ternyata sabarku tak berarti untukmu

Teganya kau menari diatas tangisanku
Kau permainkan ku sesuka hatimu

Sudah cukup cukup sudah
Cukup sampai disini saja
Daripada hati gelisah
Cintaku kau balas dengan dusta

Sudah cukup cukup sudah
Cukup sampai disini saja
Daripada batin terseksa
Lebih baik ku pergi saja

Teganya kau menari diatas tangisanku
Kau permainkan ku sesuka hatimu

Sudah cukup cukup sudah
Cukup sampai disini saja
Daripada batin terseksa
Lebih baik ku pergi saja

Sudah cukup cukup sudah
Cukup sampai disini saja
Daripada hati gelisah
Cintaku kau balas dengan dusta

Sudah cukup cukup sudah
Cukup sampai disini saja
Daripada batin terseksa
Lebih baik ku pergi saja

{ 34 comments… read them below or add one }

natasha gurlz May 8, 2012 at 10:48 am

best giler lagu ni,,,tersentuh hati ku nie,,

dan May 13, 2012 at 12:18 pm

r r ler…..aku yg sentimental pun layan….huhu

miera May 14, 2012 at 8:46 am

SAME LA BEST GILER………..!!!!!!!!!!!!SUARA DIE GEMPAK WOOOOOOOOOOO

nabila May 15, 2012 at 10:06 am

ader aq kisah???x der kan.do i care??whatever.

nabila May 15, 2012 at 10:09 am

ader aq kisah????x der kan.do i care? whatever

nasuha nasaruddin May 29, 2012 at 8:49 am

mmg best urhhhh….ulang lgu nieyyy spuluh kli pown x jemu hexhexhex..

puteri July 13, 2012 at 9:24 am

huhu,yeke best…xjemu errkk kay…

farhana May 13, 2012 at 1:46 am
ADIWIRA.JONI@YAHOO August 27, 2012 at 12:59 pm

I LOVE THIS SONG….. HU HU

syaqirin May 13, 2012 at 5:17 am

best juge nirwana band nyanyi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Uullchintya May 15, 2012 at 6:15 am

Keren , pas bgt buat org yg d.khianati cinta.a .. Sama kaia gu ); #curcol dah gu . T.O.P.B.E.G.E.T.E wad Nirwana . Sukses trus (;

SUZAI May 15, 2012 at 9:30 am

lg sangat menyentuh hati cdih sunguh mendengar

delisha May 15, 2012 at 10:07 am

ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh.best giler.

delisha May 15, 2012 at 10:10 am

ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh.best giler

tuntijah May 17, 2012 at 10:42 pm

lagu ini banyk mengajar aku untk jd lebih matang dlm alam umah tangga so kpd suami ku tercinta mama syg papa 4 ever n mama akn tetap bersama papa dlm susah n senang.

adila_akmal May 18, 2012 at 11:23 am

emg bez gler r lgu nie,ske sgt….

Nasyafira May 18, 2012 at 11:58 am

bez da juak lgu tOwk,pey crying ku. .

nilam May 25, 2012 at 1:20 pm

aku suke arhhhhhh . lgu niy . . :(

achraf May 27, 2012 at 4:44 pm

asalam
alyakom ahla diyar

eyka misu May 29, 2012 at 2:22 pm

aq ske smgt lgu niey..beztttttttttttttttt weyyyyyyyyyyyy….

eyra kara June 3, 2012 at 3:45 pm

besttttttttttttttttt tul larhh niey sonk . .

shahfariena June 6, 2012 at 1:46 pm

selamat tinggal syg….

effa June 10, 2012 at 9:20 am

best gile lagu aq suka hahha

geminie kechik pari-pari June 19, 2012 at 11:33 am

mantaff..thiz song for alzz my ex..hakhax

budarq selaut June 19, 2012 at 12:16 pm

saya ska dengar lagu nirwana-sudah cukup sudah

budarq ryieyien June 19, 2012 at 12:45 pm

sebab sye skrng tngh sedh krna dia pulang tnpa berkata sepatah kata kpda sye…huhu

sarip June 20, 2012 at 6:47 am

wow..lgu ni btul mcm apa aq rasa ….

athirah yuyu June 23, 2012 at 2:25 am

i 3> you

miclyn June 23, 2012 at 7:13 am

gila betul kan kawan-kawan…………..

ndak tau July 4, 2012 at 4:22 am

syok gler lgu nie..

fariana July 9, 2012 at 3:02 am

wuu..first tme dgar,,trus sya mnat dgan lagu nie dn juak nirwana band nie..best gila..

kimtifania August 10, 2012 at 3:19 am

best,gila lagu ni …………………………………

shamil August 30, 2012 at 9:16 am

best nyer

hikmah December 3, 2012 at 8:46 am

Krennnnn abiiissss cuy lagu.a nirwana….

Previous post:

Next post: